Regulamin
REGULAMIN
§1
- aromar.pl jest sklepem internetowym (dalej „Sklep”) należącym do F.H.U. Aromar Angelika Wołowiec, ul. Rynek 3, 37-200 Przeworsk, o numerach NIP 7941709036, REGON 180896420, zwanego dalej „Aromar”.
- Sklep działa na dzierżawionym przez właściciela oprogramowaniu sklepu internetowego.
- Oprogramowanie Sklepu wykorzystuje pliki cookies i zbiera informacje o czynnościach wykonywanych przez użytkownika wewnątrz Sklepu. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w "Polityce Prywatności", co stanowi integralną część niniejszego regulaminu.
- Korzystanie z usług Sklepu możliwe jest na urządzeniach teleinformatycznych z dostępem do sieci Internet.
- Osobą korzystającą z usług oferowanych w Sklepie (dalej Użytkownikiem) może być każda osoba pełnoletnia posiadająca zdolność do czynności prawnych.
- Aromar zastrzega sobie prawo do odmowy dostępu do usług jeśli Użytkownik nie poda wymaganych danych lub nie zezwoli na ich przetwarzanie.
- Administratorem danych osobowych jest F.H.U. Aromar Angelika Wołowiec
- Dane przetwarzane są przez firmę udostępniającą oprogramowanie sklepu: sStore dr Anna Brzozowska z siedzibą w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121 lok. 220.
§2
Rejestracja i logowanie
- Każdy Użytkownik może utworzyć bezpłatne konto, tj. zarejestrować się w systemie Sklepu podając wymagane przy rejestracji dane i akceptując niniejszy regulamin.
- Utworzone konto pozwala na gromadzenie danych na temat zakupów dokonanych przez Użytkownika w celu przyznawania rabatów i punktów lojalnościowych.
- Użytkownik zobowiązuje się do nieujawniania osobom trzecim hasła dostępu do konta
§3
Realizacja zamówień
- Zamówienia Użytkownika przyjmowane są za pośrednictwem Sklepu.
- W celu dokonania zamówienia Użytkownik zobowiązany jest podać dane osobowe, dane adresowe i dane kontaktowe.
- Realizacja zamówienia następuje po odnotowaniu wpłaty ze strony Użytkownika za zamówione produkty, a w przypadku przesyłki za pobraniem po odnotowaniu złożonego zamówienia.
- Dostarczenie zamówionych i zapłaconych produktów Aromar zleca zewnętrznym firmom wysyłkowym.
- Przewidywany czas i koszty realizacji zamówień zawarte są w dokumencie „Czas i koszty dostawy”.
- Aromar nie odpowiada za problemy w funkcjonowaniu oprogramowania niewynikające z umyślnego przerwania świadczenia usług, m.in. problemy techniczne dostawców oprogramowania sklepu, oprogramowania obsługującego płatności internetowe.
§4
Reklamacje i zwroty
- Użytkownik będący osobą fizyczną może odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki. W tym celu należy wysłać drogą mailową lub listownie oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Natychmiast po otrzymaniu od Sklepu odpowiedzi o przyjęciu oświadczenia należy odesłać zakupiony towar. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Sklep niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej zwróci należne Użytkownikowi pieniądze.
- Reklamacje jakości lub zawartości dostarczonych produktów, to jest terminu ważności lub niezgodności towaru z zamówieniem, przyjmujemy drogą mailową pod adresem aromar5@o2.pl . O przyjęciu reklamacji i dalszych instrukcjach postępowania poinformujemy w odpowiedzi na otrzymaną wiadomość.
- Reklamacje stanu fizycznego w jakim dostarczono produkty należy składać w chwili odebrania przesyłki zgłaszając przedstawicielowi firmy kurierskiej i żądając od niego sporządzenia protokołu szkody. Oryginał protokołu szkody należy dostarczyć do siedziby firmy F.H.U Aromar Angelika Wołowiec.
- Podstawą uznania reklamacji jest protokół szkody spisany wspólnie z kurierem.
WAŻNE: PRZESYŁKA MUSI BYĆ ROZPAKOWANA W OBECNOŚCI KURIERA - Zwracając lub reklamując produkty nikt nie traci rabatów, bonusów ani punktów lojalnościowych wykorzystanych przy zakupie zwracanych produktów.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od otrzymania zwróconych produktów.
§5
Prawa autorskie
- Zabrania się wykorzystywania treści, zdjęć i innych materiałów publikowanych na stronach internetowych Sklepu bez pisemnej zgody Aromar – właściciela Sklepu.